Jobb dag

Idag blir det jobb 12-21 så blir inte mycket skoj idag. Glömde hämta ut mina paket igår så måste nog gör det idag vid middags tid om jag hinner för nu ska jag fixa mig i ordning och äta frukost.
 
Just det igår var jag i stan och tittade resor , som det ser ut nu så blir det två veckor i alanya den 14 september! :) det är en familje resa eller det är jag, min lillebror och hans flickvän, min pojkvän och mamma kan nog bli en avkopplande och fartfylld resa.
 
 
Det här hade jag på mig igår, jag måste bara säga att mina skor jag köpte förra veckan är så grymt snygg älskar dem. Ingen fler som älskar skor som är väldigt öppna och mycket remmar. Och så klar kilklack ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0